بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


فحاشی قرمزها به سرمربی استقلال /آیا رویانیان هم عذرخواهی میکند!؟

حاج آقا فتح الله زاده وقتی در برنامه نود از عادل فردوسی پور عذر خواهی کرد،فرهنگ بالای استقلالی ها را به مجری پرسپولیسی و مغرض برنامه نود نشان داد.عادل فردوسی پوری که در بیش از 10 برنامه اش از شوالیه شدن حاجی صحبت به میان آورد و کلی مسخره بازی درآورد!اما در برنامه دوشنبه شب نود حتی اشاره ای به حرفهای رویانیان و لنگی بودن آنها نکرد!
حاج آقا باید شعارهای هواداران لنگ بدست بازی دیروز را همیشه به یادش بسپارد!همین عذر خواهی وی بود که در بازی پرسپولیس با گهر عوارض خودش را نشان داد و  یک مشت لنگی(تا به حال بنده از لفظ لنگی در هیچ مطلب و یا کل کل کردنی استفاده نکرده بودم،اما وقتی خودشون میگن لنگی هستند،چرا ما نگیم!؟)چگونه از عادل و مواضعی که در برنامه اش بعد از عذر خواهی فردوسی پور در برابر استقلالی ها و شخص امیر قلعه نویی داشت دفاع کردند!حالا باید ببینیم مدیر عامل لنگی ها همانند حاج فتل ما که از یک پرسپولیسی بخاطر اهانت چند نفر از هواداران _که اصلا هم پر بیراه نگفته بودند _
عذر خواهی کرده است،آنقدر شهامتش را دارد بخاطر اهانت هوادارانش به سرمربی تیممان از وی عذر خواهی کند یا فقط ما استقلالی ها همیشه باید کوتاه بیاییم و در جواب ابلهانی چون فردوسی پور و کارهای که بر علیه تیممان انجام می دهد ساکت باشیم و در آن موارد جزیی که حتی حق با ما می باشد،عذر خواهی هم بکنیم!؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 11 / 1391برچسب:رسانه ها,نود,فحاشی هواداران,امیر قلعه نویی,رویانیان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com